Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » status zamówienia
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 
Kontakt

status zamówienia



W naszym sklepie możesz na bieżąco monitorować status realizacji każdego zamówienia oraz wysyłki.

Informacje dotyczące statusów zamówienia oraz wysyłki zamieściliśmy w zakładce "Panel Klienta". Przy każdym zamówieniu znajduje się ogólny status zamówienia, natomiast po kliknięciu na odnośnik "Szczegóły" wyświetlą się pełne informacje dotyczące realizacji tego zamówienia.
 

Statusy zamieszczone przy numerze zamówienia:
 

Zamówienie przyjęte – oznacza, że nie odnotowaliśmy jeszcze płatności za zamówienie z opcją "płatność przelewem". Zamówienie zostanie przekazane do realizacji dopiero, gdy zostanie opłacone.
 
Zamówienie złożone – oznacza, że otrzymaliśmy zamówienie. Płatność została uregulowana.

Zamówienie w realizacji  – oznacza, że zamówienie, zostało przekazane do kompletacji do magazynu. 

 
Zamówienie zostało wysłane – oznacza, że całe zamówienie zostało wysłane z magazynu.
 
Zamówienie anulowane ‒ oznacza, że całe zamówienie lub wysyłka zostały anulowane. Jeśli zamówienie zostało opłacone z góry, to po jego anulowaniu pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych zostaną zwrócone na konto, z którego została dokonana płatność. Nie ma możliwości cofnięcia operacji anulowania zamówienia. Jeśli jesteś zainteresowany produktami, które zostały anulowane, prosimy o złożenie nowego zamówienia. 

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl